Mysłowice, 25-04-2017 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Kod CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV: 30214000-2 Stacje robocze,
Kod CPV: 30231300-0 Monitory ekranowe,
Kod CPV: 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
Kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne,
Kod CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe
Kod CPV: 30232120-1 Drukarki igłowe
Kod CPV: 48822000-6 Serwery komputerowe;
Kod CPV: 30213200-7 Komputer tablet
Kod CPV: 30232100-5 Drukarki i plotery
Kod CPV: 79632000-3 Szkolenie pracowników
Termin: do dnia 05.05.2017 r.
Oferty należy składać:
na adres e-mail:. apiasecka@wats.pl. lub osobiście w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową na adres: Firma WATS Sp. z o.o. ul. Obrzeżna Północna 15c, 41-400 Mysłowice (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
Osoba do kontaktu: Aleksandra Piasecka, tel.: 32 222 60 57
Rozpoczęcie realizacji usługi: w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą
Zakończenie realizacji usługi:
Cena (C) – maksymalnie 80 punktów, uzyskany dla danej oferty wynik liczymy wg wzoru:
Wynik dla rozpatrywanej oferty = (CN/CB) x 80
gdzie:
CN = cena netto najtańszej oferty (PLN)
CB = cena netto badanej oferty (PLN)
Cena ofertowa to wartość netto wyrażona w polskich złotych, za którą Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa powinna zostać określona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ocena – (GB/GN) x 20
gdzie:
GB – okres gwarancji badany (w miesiącach/latach)
GN – okres gwarancji najdłuższy (w miesiącach/latach)
Okres gwarancji – dobrowolne poświadczenie o jakości towaru złożone przez Oferenta. Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i czytelny, w języku polskim. Czas trwania gwarancji będzie określony w dokumencie gwarancyjnym – karta gwarancyjna.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów z ocen C i G wg poniższego wzoru:
O = C+G.
W przypadku Szkolenia w zakresie obsługi oprogramowania do obsługi handlowej ocenie podlega jedynie cena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą punktów z ocen C
Ø z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu,
Ø żadne informacje dotyczące procesu oceny oraz wyboru ofert nie zostaną ujawnione Wykonawcom lub innym osobom, niezaangażowanym oficjalnie w proces oceny i wyboru oferty.
Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Z udziału w postępowaniu wyklucza się Oferentów powiązanych kapitałowo lub osobowo z firmą WATS Sp. z o.o.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2)
Oferta powinna zostać wypełniona zgodnie z załącznikiem nr 2, powinna zawierać:
Oferta powinna mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym, w imieniu Oferenta (podpis musi być czytelny bądź opatrzony pieczątką imienną) oraz opatrzona pieczątką firmową,
Każdy z Oferentów zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia o zdolności do wykonania zamówienia - załącznik nr 4.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia Postępowania bez podawania przyczyn. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
Załączniki:
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego z dnia 25.04.2017
Specyfikacja przedmiotu zamówienia
Zamawiający
"WATS" SP. Z. O.O.,
ul. Obrzeżna Północna 15c,
41-400 Mysłowice
NIP 2220746843
Termin realizacji zamówienia : zgodnie z pkt. IV zapytania
Specyfikacja do: Zakup i wdrożenie oprogramowania do obsługi handlowej (1 komplet)
Kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
Zakup oprogramowania dla obsługi handlowej (1 kpl).
W skład kompletu wchodzą:
-system mobilny lub równoważne na urządzenia przenośne dla PH
-aplikacja webowa PSM Center lub równoważna dla centrali.
Parametry systemu obsługi handlowej równoważne/nie gorsze niż:
A. System mobilny – na tablety z OS Android:
1) Kartoteka klientów (np. ograniczona do danego PH) wg pól: numer (unikalny), nazwa, skrót, NIP, adres, tel., e-mail, domyślny termin i forma płatności. Rozrachunki: informacje dot. należności, zobowiązań oraz salda. Przeterminowane płatności z możliwością opłacenia wskazanych dokumentów. Może być sortowana i filtrowana wg wielu atrybutów
Funkcja szybkiego wyszukiwania (też „frazowego”).
2) Kartoteka towarów - asortyment w sprzedaży, np. ograniczona do dostępnego wyłącznie dla PH; dane z głównego systemu produkcyjno-sprzedażowego firmy: dane towarów
m.in. nazwa, j.m. (+ ile szt. w op. zbiorczym), EAN, producent, VAT, 6 cen cennikowych, sugerowana min. i maks. cena sprzedaży, cena zakupu, info. o rabacie i cenie
promocyjnej. Aktualizowane są stany indywidualnych magazynów PH (podczas procesu synchronizacji danych aplikacji/urządzenia). Kartoteka sortowana i filtrowana. Funkcja
szukania towarów wg zeskanowanego kodu kreskowego towaru za pomocą kamery urządzenia mobilnego. Opcja zastosowania różnego „kolorowania” towarów objętych
promocjami.
3) Moduł przebiegu dnia - rejestrowanie czynności: rodzaj, czas trwania, współrzędne GPS w chwili wykonywania. Dane replikowane w ramach synchronizacji z systemem centralnym.
4 Wizyty - planowanie i rejestrowanie spotkań, zadań do realizacji (zdefiniowana lista). Kopiowanie zaplanowanej wizyty na in. kontrahentów. Historia spotkań.
5) Kasa - rozliczanie rozrachunków - stan kasy, tworzenie KP i KW z możliwością wydruku, opcje zaliczki. Raporty na podstawie wystawionych KP i KW z filtrowaniem wg: Wszystko,
Dziś, Tydzień, Miesiąc. Moduł: Należności oraz Zobowiązania. Rejestrowanie częściowej zapłaty za dokument.
6) Tworzenie dokumentów:
a) zamówienia - lista towarów z kartoteki, uprawnienia do udzielenia rabatu; edytowanie netto, brutto i rabat; operacja zakończenia tworzenia zamówienia = wysłanie do centrali
podczas synchronizacji.
b) dokument dostawy (WZ); wydruk na przenośnej drukarce przez interfejs Bluetooth. Możliwość sprzedania towaru bezpośrednio klientowi - aplikacja w trybie wyświetlania stanu
magazynu danego PH.
7) Synchronizacja danych między systemem mobilnym a centralnym oparta na mechanizmach replikacji serwera SQL (Microsoft). Replikacja (typu Merge) powoduje ujednolicenie danych
w kartotekach. Wymiana danych między urządzeniem mobilnym, a PSM Center przez połączenie internetowe.
8) Raporty sprzedaży.
9) Automatyczna aktualizacja programu.
B. System centralny - funkcjonalność części administracyjnej; do zarządzania przesyłanymi służy aplikacja WWW. Zadania aplikacji: przegląd i edycja kartotek klientów, towarów i
PH, info o ostatnich replikacjach, podgląd dokumentów zamówień wg klienta lub PH, edycja i tworzenie harmonogramów pracy dla PH i tras z wizytami, raportowanie, eksport
danych z raportów do plików .csv, wgląd w podsumowania przebiegów dnia.
C. Wymiana danych z zewn. systemem ERP - automatyczna, co określony interwał czasu (np. 15 min.). Interfejsy wymiany danych precyzują odrębne specyfikacje techniczne. Pliki
tekstów o rozszerzeniu „.PSE”.
Parametry: platforma Windows/Android; system klasy SFA, interfejs integracji z ERP; serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005/2008/2010/2012/2014/2016, komunikacja
HTTPS. OS serwera: Windows Server 2003/2008/2008 R2/2012/ Windows VISTA/7 (IP, IPX)/8/10. OS klienta: Android 4.4 lub wyższy. Obsługa geolokalizacji, kodów kreskowych,
druku mobilnego przez interfejs Bluetooth (kompatybilność m.in Novitus, Datecs, Mefa, inne w protokole POSNET), komunikacja WiFi/GSM, praca w trybie Offline. Oprogramowanie zostanie zewidencjonowane jako WNiP. Wydatek jest są bezpośrednio związany z planowanymi do uzyskania rezultatami projektu i jako taki jest niezbędny dla ich osiągnięcia.
II.
Specyfikacja do: Zakup komputerów stacjonarnych (5 zestawów)
Kody CPV: 30214000-2 Stacje robocze, 30231300-0 Monitory ekranowe, 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC).
Zakup 5 zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor, system operacyjny, pakiet biurowy), zaewidencjonowanych jako 5 kompletnych środków trwałych.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
pamięć RAM minimum 4 GB, procesor minimum Core i-3, dysk twardy minimum 128GB, System Operacyjny Microsoft Windows 7 Pro 64 bit lub nowszy, Oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard lub nowszy, monitor LCD minimum 22".
III.
Specyfikacja do: Zakup laptopów (3 zestawy)
Kody CPV: Kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne, 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC).
Zakupione zostaną 3 laptopy (laptop, system operacyjny, pakiet biurowy), zaewidencjonowane jako 3 kompletne środki trwałe.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
przekątna ekranu od 13", Procesor minimum Core i-3, System Operacyjny Microsoft Windows 7 Pro 64 bit lub nowszy, Oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard lub nowsz Pamięć RAM minimum 4GB Dysk twardy minimum 128GB. Laptopy będą przeznaczone dla pracowników na stanowiskach zarządczych, w tym Dyrektor Handlowy, Prezes Zarządu oraz dla informatyka. Zostanie na nich zainstalowane zakupione oprogramowanie PSMCenter, które łączyć będzie się przez przeglądarkę z urządzeniami mobilnymi PH. Wydatki na zakup zestawów komputerowych są bezpośrednio związane z planowanymi do uzyskania rezultatami projektu i jako takie są niezbędne dla ich osiągnięcia.
IV.
Specyfikacja do: Zakup drukarek stacjonarnych ( 2 szt.)
Kod CPV: Kod CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe.
Zakupione zostaną 2 drukarki stacjonarne, służące do obsługi wydruków nowym systemie obsługi handlowej.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
praca w sieci, druk 35 stron minuta, format A4, druk laserowy, wydajność bębna: 100 000, duplex, wydajność tonera 3600 sztuk.
V.
Specyfikacja do: Zakup drukarek igłowych (2 szt.)
KOD CPV: 30232120-1 Drukarki igłowe.
Zakupione zostaną 2 drukarki igłowe, służące do obsługi wydruków w procesie dostaw w nowym systemie obsługi handlowej.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
9 igłowa, drukowanie na papierze ciągłym, wbudowane fonty do kodów kreskowych, drukowanie na papierze warstwowym, do 360 znaków na 1s.
VI.
Specyfikacja do: Zakup serwera z oprogramowaniem serwerowym (1 komplet)
Kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Zaplanowano zakup serwera wraz z oprogramowaniem serwerowym i 5 licencjami dostępowymi.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
Pamięć RAM: minimum 32 GB System Operacyjny: Microsoft Windows Server 2012 Standard lub nowszy, Oprogramowanie Microsoft SQL Server wraz z 5 licencjami dostępowymi, Procesor: minimum 1 czterordzeniowy procesor Intel Xeon, Dysk twardy: Minimum 600 GB pojemności w technologii RAID, minimum wersja RAID 1-0.
VII.
Specyfikacja do: Zakup tabletów (20 szt.)
Kod CPV: 30213200-7, Komputer tablet.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
ekran 7" Pamięć RAM: 1,5 GB lub więcej, Pamięć dodatkowa: 8GB lub więcej, Pamięć dodatkowa: 8GB lub więcej, System Operacyjny: Android 5 lub lepszy.
VIII.
Specyfikacja do: Zakup drukarek przenośnych (20 szt.)
Kod CPV: 30232100-5, Drukarki i plotery.
Parametry równoważne/nie gorsze niż:
druk na papierze szerokości od 108mm do 112mm, Technologia druku: termiczna liniowa, Bateria, interfejs Bluetooth.
IX.
Specyfikacja do: Szkolenie w zakresie obsługi oprogramowania do obsługi handlowej
Kod CPV: 79632000-3 Szkolenie pracowników.
Przewiduje się przeszkolenie pracowników Wnioskodawcy oraz współpracujących z nim Przedstawicieli Handlowych
z zakresu obsługi nowego systemu obsługi handlowej. Szkolenie zostanie przeprowadzone przez dostawców oprogramowania dla grupy złożonej z 18 PH, 3 pracowników back office (dział handlowy), kadry zarządzającej, w tym Dyrektora Handlowego, księgowości działu marketingu w ramach następujących modułów:
1. Moduł użytkownika końcowego: sposób używania, konfiguracja, planowanie trasy, planowanie wizyt, otwarcie/ zamknięcie wizyty u klienta, zamówienie, płatności, prezentacje marketingowe, promocje, historia klienta, zarządzanie markami, wysyłanie/ przyjmowanie danych. Czas przewidziany na szkolenia: 24H. Liczba osób do przeszkolenia 20: w tym
18 PH, pracownicy back office.
2. Moduł działu sprzedaży: ogólne info, pobieranie i wysyłanie danych, kontrola pracy PH, zarządzanie panelem klientów, raporty. Czas: 16H. 4 osoby. Szkolenie dla back office i Dyrektora Handlowego.
3. Moduł kadry zarządzającej: ogólne info, kontrola pracy PH, rozliczanie czasu i miejsca pracy, raporty, nadawanie zadań/ rozliczanie z wykonanych, korespondencja systemowa,
zarządzanie panelem klienta. Czas: 8H; 2 osoby. Szkolenie dla Dyrektora Handlowego i Prezes Zarządu.
4. Moduł marketingowy: ogólne info, generowanie zdjęć i opisów, dodawanie prezentacji, obróbka graficzna, raporty. Czas: 4H. 2 osoby z działu marketingu.
5. Moduł księgowy: ogólne info, rozliczenia finansowe, generowanie raportów finansowych. Czas: 2H; 2 osoby. Księgowość.
Razem 54 godziny szkoleniowe.
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 1 z dnia 25.04.2017
FORMULARZ OFERTOWY
do ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 1 z dnia 25.04.2017
Dane Wykonawcy:
Nazwa (firma) ......................................................................................................................................
Adres siedziby ......................................................................................................................................
Tel....................................................................................................................
Fax ........................................................................................................................................................
E-mail ...................................................................................................................................................
NIP .......................................................................................................................................................
W odpowiedzi na zapytanie dotyczące (wpisać przedmiot, którego dotyczy oferta):
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
a. ....................................................PLN netto
(słownie PLN: ................................................................................................................................)
b. ...................................................PLN brutto
(słownie PLN: .................................................................................................................................)
2. Zobowiązuję się zrealizować usługę w terminie .......................…………..
3.Okres gwarancji: ………………………………………………………………………
..................... dnia ........................ 2017 r.
................................................
(podpis osoby upoważnionej do składania oferty oraz pieczęcie identyfikacyjne Oferenta)
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego nr 1 z dnia 25.04.2017 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
1. Oświadczam, że Oferent w imieniu którego działam, jest / nie jest* powiązany kapitałowo ani
osobowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta, w szczególności poprzez:
2. Zapoznałem się i akceptuję warunki zapytania ofertowego.
3. Oferta obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
..................... dnia ........................ 2017 r.
.
...............................................
(podpis osoby upoważnionej do składania oferty oraz pieczęcie identyfikacyjne Oferenta)
*proszę skreślić niewłaściwe
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego nr 1 z dnia 25.04.2017 – Oświadczenie o zdolności Oferenta do zrealizowania przedmiotu zamówienia
Oświadczenie o zdolności Oferenta do zrealizowania przedmiotu zamówienia
Ja/my niżej podpisany/i w imieniu przedsiębiorcy, którego reprezentuję/my
................................ …………………… (zwanego dalej Oferentem) w związku z zapytaniem ofertowym nr 1
firmy WATS Sp. z o.o. z dnia 25.04.2017
oświadczam/y, że:
1. Oferent posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz sprzedaży oferowanego urządzenia.
2. Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Oferent nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego ani jego upadłość nie jest
ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem
komisarycznym lub sądowym.
Na każde żądanie Zamawiającego dostarczę/my niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające
prawdziwość każdego z powyższych oświadczeń.
..................... dnia ........................ 2017r.
................................................
(podpis osoby upoważnionej do składania oferty oraz pieczęcie identyfikacyjne Oferenta